Cykliczna płatność kartą

Dzień dobry

Nie otrzymałam od Państwa maila ws. cyklicznej płatności kartą i dopiero dzisiaj zauważyłam że nie został karnet opłacony na kolejny miesiąc. Sądziłam że pierwsze wykonanie płatności na miejscu w klubie sprawi że płatność cykliczna zostanie ustanowiona niejako z automatu. Dopiero dzisiaj doczytałam że powinnam była dostać maila z instrukcją którego nie otrzymałam. Czy mogą mi Państwo jakoś w tym pomóc ?
Mój numer klienta 301220471
Aleksandra Krawczyk

Komentarze

  • Dzień dobry,

    wiadomość mogła trafić do spamu. Dzisiaj otrzymała Pani nową na adres email podany przy rejestracji. Cykliczną płatność można również ustawić po zalogowaniu się na naszej stronie.
    https://pl.fitness24seven.com/pl/moje-konto
    F24S Customer Service
Zablokowano możliwość pisania kolejnych komentarzy do wpisu.