Wykupienie karnetu
Cześć!
Próbuję kupić karnet online.
Nigdy wcześniej nie byłam waszym klientem.
Zarejestrowałam się i przeszłam do płatności ale kwoty się nie zgadzały więc zrezygnowałam.
Teraz nie mogę ponowić próby płatności - klikam"czas start" i wyskakuje mi wiadomość że już jestem klubowiczem i nie mogę nim zostać (?).
Mogę liczyć na pomoc przy zakupie online?
Kolejny problem to taki że karnet chcę kupić przez polską stronę ale odebrać w jednej ze szwedzkich siłowni. Czy to możliwe?
Pozdrawiam
Ewa
Próbuję kupić karnet online.
Nigdy wcześniej nie byłam waszym klientem.
Zarejestrowałam się i przeszłam do płatności ale kwoty się nie zgadzały więc zrezygnowałam.
Teraz nie mogę ponowić próby płatności - klikam"czas start" i wyskakuje mi wiadomość że już jestem klubowiczem i nie mogę nim zostać (?).
Mogę liczyć na pomoc przy zakupie online?
Kolejny problem to taki że karnet chcę kupić przez polską stronę ale odebrać w jednej ze szwedzkich siłowni. Czy to możliwe?
Pozdrawiam
Ewa
Obserwuj wpis
1
obserwujący
Pani dane zostały z naszego systemu usunięte, może Pani dokonać ponownej rejestracji i zakupu członkostwa.
W przypadku zakupu członkostwa po 15stym dniu miesiąca, Klubowicz opłaca wszystkie dni treningowe od dnia zakupu do końca trwania kolejnego miesiąca, czyli do lutego.
Zapraszamy po odbiór karty do najbliższego klubu (również w Szwecji) w godzinach pracy recepcji z ważnym dokumentem tożsamości w celu odbioru i aktywacji karty wstępu.
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu.
Pozdrawiamy