promocja zdrowe wyzwanieza 39 zł

Witam,
Chciałbym skorzystać z promocji 39 zł za pierwsze 2 miesiące. Próbowałem zakupić w sklepie online. Postępowałem zgodnie z krokami, ale na samym końcu miałem problem z płatnością - mianowicie wyświetliła się kwota 28 zł zamiast 39 zł i sesja wygasła. Teraz gdy próbuje ponownie zakupić karnet to wyświetla się komunikat „WITAJ PONOWNIE! Jesteś już Klubowiczem, ale podane dane do logowania są niezgodne"
Marcin Michalski

Komentarze

  • Dzień dobry,
    Pana dane zostały usunięte, może Pan ponownie dokonać rejestracji i zakupu członkostwa.
    Jeśli z jakiś powodów zakup nie odbędzie się pomyślnie, to zalecamy wizytę w klubie, w godzinach pracy recepcji w celu dokończenia realizacji zakupu.
    W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

    Pozdrawiamy
    F24S Customer Service
Zablokowano możliwość pisania kolejnych komentarzy do wpisu.