Płatności

Zgłosiła sie do mnie firma KRUK z żądaniem opłacenia abonamentu za jeden z miesiecy. Czy to jakiś żart? Macie w systemie podpiętą moją kartę kredytową mało tego cały syczeń chodziłem jak idiota probując tą kartę dodać przez Wasz system do realizacji płatności po czym dostawałem informację że sytem ze względu na dużą ilość operacji nie działa prawidłowo i mam spróbować kiedy indziej. Natomiast jak udało się to w lutym (styczeń opłaciłem w siedzibie. bo przecie zdalnie sie nie dało) to nie pobraliście płatności. Zaznaczam to WY jej nie pobraliście a nie ja jej nie uiściłem. Proszę o informację co z tym zrobić. I czy nasyłanie windykatora bez wcześniejszego kontaktu jest uzasadnione.

Komentarze

  • Dzień dobry,
    brak zapłaty wymaganej płatności może skutkować skierowaniem sprawy do postępowania windykacyjnego, prowadzonego przez profesjonalny podmiot, którym zgodnie z umową jest firma KRUK S.A. Zaległość dotyczy miesiąca luty. Ustawił Pan kartę do automatycznych płatności dopiero 10.02.2020, więc nie było możliwe pobranie środków 1.02.2020. Jeżeli opłaci Pan tę zaległość w KRUK zgodnie z korespondencją (bez żadnych dodatkowych kosztów) to firma ta przeleje nam środki oraz usunie Pana dane.
    F24S Customer Service
Zablokowano możliwość pisania kolejnych komentarzy do wpisu.