Płatność

Witam,

członkostwo wykupiłem w klubie w Polsce, aktualnie mieszkam w Szwecji i korzystam tu z silowni F24/7. Niestety nie mogę płacić tutaj (jak planowałem) comiesięcznej opłaty ze względu na problemy techniczne, zaś dane karty płatniczej zaktualizowałem na stronie dopiero, gdy się o tym dowiedziałem. Obecnie karta jest zablokowana, ze względu na brak opłaty za październik i nie wiem, kiedy będzie miała miejsce kolejna próba pobrania. Czy ktoś mógłby pomóc mi to rozwiązać? mój nr klubowicza to 1651389
Filip Zgłoś nieodpowiednią treść

Komentarze

  • Dzień dobry, płatność za październik jest już uregulowana, Pana karta wstępu jest aktywna. Dziękujemy za dodanie karty do comiesięcznych płatności. Od listopada płatności będą pobierane z karty.

    W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

    Pozdrawiamy

    F24S Customer Service
Zablokowano możliwość pisania kolejnych komentarzy do wpisu.