COVID19 - wypowiedzenie umowy.
Szanowni Państwo, początkowo nie zastosowaliście się zupełnie do panujących wydarzeń stosując minimalne środki bezpieczeństwa na siłowniach, wskutek czego zdecydowałam się na wypowiedzenie członkostwa, jeszcze zanim ogłosiliście zamrożenie kont.
Jak wynika z treści umowy, okres wypowiedzenia stanowi jednocześnie okres, w którym można korzystać z siłowni jeszcze przez 2 miesiące. Nie interesuje mnie przedłużenie terminu wypowiedzenia, a realizacja postanowienia umownego jest niemożliwa. Rozumiem, ze kwota płatności za korzystanie w okresie wypowiedzenia zostanie pomniejszona adekwatnie do ilości dni, w których z siłowni można było korzystać.
Jak wynika z treści umowy, okres wypowiedzenia stanowi jednocześnie okres, w którym można korzystać z siłowni jeszcze przez 2 miesiące. Nie interesuje mnie przedłużenie terminu wypowiedzenia, a realizacja postanowienia umownego jest niemożliwa. Rozumiem, ze kwota płatności za korzystanie w okresie wypowiedzenia zostanie pomniejszona adekwatnie do ilości dni, w których z siłowni można było korzystać.
Obserwuj wpis
1
obserwujący
oferowaliśmy darmowe zamrożenie w związku z Covid-19 gdy kluby jeszcze działały. Członkostwa zostały zamrożone za darmo w wymaganym czasie tj. od 14.03.2020. W trakcie zamrożenia członkostwa płatności nie są pobierane. W okresie zamrożenia członkostwa nie może jednocześnie upływać okres wypowiedzenia Umowy.